Ziyaretçi Defteri

Toplam 80 Mesaj var

nazire akyüz

15122011 tarihinde adını daha önce duymamıza rağmen ancak fırsat bulduğumuz mutluköye geldikher şey çok güzel ve çok harikaydıelinize yüreğinize emeğinize sağlıkdaha nice uzun yıllara inşallah

Cevabımız

: Teşekkürler İnşallah daha yeni bir tesisiz yapılacak çok projelerimiz var Her gelişinizde sizleri şaşırtmaya devam edicez İyi günler dileriz

19 Aralık 2011 - 14:42

ALİ SARITAŞ

mrbbizlerde bu yaz oradaydıkgerçekten harika bir yerkocaman arılar biraz rahatsız etsede bizler oranın zeytin ve zeytin reçelini çok beğendikacaba sipariş alıp gönderme gibi çalışmanız varmıbiz istanbulda oturuyoruzcevaplarsanız sevinirim iyi günler

Cevabımız

: Tabi ki de kargo ile her yere yollayabiliyoruz irtibat 0 266 318 11 11 gsm 0 532 494 51 52 İlginiz için teşekkürler Arılar içinde önlemimizi aldık En yakın zamanda tekrar bekleriz

1 Kasım 2011 - 10:24

cigdem sertbas

dun annem ve kizimla tatil donusunde ugradikHersey cok guzeldi ilginize tesekkur ederiz

Cevabımız

: Bizlerde ilginiz için teşekkür ederiz En yakın zamanda tekrar görüşmek dileğiyle İYİ BAYRAMLAR

27 Ağustos 2011 - 10:36

Mustafa Oskay

Merhaba Kültürel mirasımıza sahip çıktığınız için çok teşekkür ederim kendini yetiştirmiş güleryüzlü personeliyle en iyi şekilde hizmet veren büyük yatırım ve emekle oluşturulan bu nadide tesisi gönül rahatlığıyla herkeze öneririm iyi tatiller

Cevabımız

: İlginiz için çok teşekkürler Her gelişinizde sizi yeniliklerle karşılayarak memnuniyetinizin devamını sağlıyacağız

25 Ağustos 2011 - 11:31

Sibel KOÇ

Daha önce bir arkadaşımız önermişti burayı Düzenli olarak geliyorlarmış Bizde eşim ve oğlum ile birlikte ayvalığa giderken burası aklımıza geldi ve gittik İykiki de gitmişiz Herşey çok güzeldi Sadece kahvaltı için gidilecek biryer değil Müzesinden hayvanat bahçesine kadar herşey var Kısacası herkese tavsiye ederimzeytin reçeli çok güzeldi

Cevabımız

: İlginiz için teşekkürlerSizde gönül rahatlığıyla arkadaşlarınıza tavsiye edebilirsiniz En lezzetli menülerimizle güler yüzlü personelimizle bu doğa harikasının içerisinde sizleri bekliyoruz İyi günler diliyoruz

19 Ağustos 2011 - 05:01

Akın Gür

Tek kelime ile Muthesem Personelden Yemeginize kadar Müzenız cok Mükkemel

Cevabımız

: Çok teşekkür ediyoruz İnşallah daha iyi olacağız Sizler de bir sonraki ziyaretinizde bunun farkına varacaksınız İyi günler dileriz

18 Ağustos 2011 - 16:44

Müzeyyen Ok

öncelikle herşey için cok teşekkür ediyorum Her şey çok güzel olmuş tandır 10 numara Hizmet 10 numara hele o yakışılı güler yüzlü garsonlarınız fevkulade hizmet veriyolar ama bir şey eksik tip box yaparsanız garsonları daha çok heveslendircektir

Cevabımız

:  İlginiz için teşekkür ediyoruz Tavsiyenizi de dikkate alacağız Bir daha ki sefere görüşmek dileğiyle

17 Ağustos 2011 - 02:00

Hasan Kaba

Geçen Hafta Geldim Ve Çok İiyi 2 Saat Geçirdim Garsonlardanda Çok Memnunum Özellikle Muhammed İsimli Garsondan Herkese Teşekkürler Birdaha Gelicem

Cevabımız

: İlginiz için teşekkürler Güler yüzlü personelimiz ile lezzetli yemeklerimiz ile her zaman hizmetinizdeyiz

10 Ağustos 2011 - 18:23

sevgi ada

yaz tatilllerimizi izmir dikilide geçiriyoruz ilk kez bu yıl mekanınızı keşfettik akşam yemeğimizi tandırınızdan yedik salatanız ve ayranınız muhteşemdigezilip görülmesi gereken yerlerden diye düşünüyorum ortam güzel oluşturulmuş ayrıca müzenizdeki değerli eşyalara bayıldımsevgiler

Cevabımız

: İlginiz için çok teşekkürler Müzemizde seneye daha kapsamlı hala gelecek saygılar

27 Temmuz 2011 - 23:24

Adem Koral

Uzun yıllardır Ayvalıka geliyoruz Ama ilk defa bu sene Nostaljiye gelmek nasip oldu Muhteşem bir yer işletenlere çalışanlara çok çok teşekkür ederiz Nostaljiye gelmeyen Ayvalıka gelmiş sayılmaz

Cevabımız

: İlginiz için çok teşekkürler Bizde her sene yeniliklerimizle sizleri daha da memnun edeceğiz

24 Temmuz 2011 - 23:12

1 2 3 (4) 5 6 7 8

Deftere Yaz

Ad Soyad: Mesaj:
E-posta:
Onay kodu:
25/05/2017 Gün Ortalama:132  Bugün 62 Ziyaret var  Sitede 1 kişi var  IP:54.167.220.36