Ziyaretçi Defteri

Toplam 80 Mesaj var

İbrahim DENEK

Yeriniz çok güzel ancak ilk defa gelecekler için yeterli yön levhaları yokÇanakkale asfaltından itibaren yönlendirme ve mesafe bilgilerini koyarsanız çok iyi olurBilmeden Karnımız tok geldiğimiz için maalesef yemeklerinizin tadına bakamadıkİnşaallah bir dahaki sefere

25 Eylül 2012 - 14:59

süleyman

bu yaz iki kez kahvaltibirkez de aksam yemeginde bulunabildim yediklerimin lezzeti ve güler yüzünüz hala hafizamda isinizin size mutluluk getirmesi dilegiyle hoscakalin

24 Eylül 2012 - 22:25

sevda karul

Ayvalığa giderken çok merak etmiştik ve bir sabah kahvaltıya gittik ve çok ama çok güzeldi kızım hiçbir yerde bu kadar güzel kahvaltı yapmıyordu ama mutluköyde gerçekten çok güzel bir kahvaltı yaptık Özelliklede ballı zeytininize hayran kaldım Artık her sene geldiğimizde mutlaka geleceğiz Bir dahaki geldiğimde ballı zeytinden mutlaka almak istiyorum Herşey çok çok güzeldi Görüşmek üzere Ellerinize sağlık Hoşçakalın

Cevabımız

: Sizi memnun edebildiy sek ne mutlu bize yine bekleriz

11 Eylül 2012 - 10:50

Yasemin Işık

Geçen hafta sonu Ayvalık taydık Mutluköy e kahvaltı ve gezi için geldik çok memnun kaldık çok beğendim kahvaltı çok güzeldi özellikle güleryüzlü gençlere tşk ederim ilgileri için tekrar gelicem tşkler

Cevabımız

: ilginiz için teşekkürler üstün hizmetimiz ve lezzetli menülerimizle sizleri en yakın zamanda tekrar bekliyoruz

26 Haziran 2012 - 10:29

salih akkan

yazin kahvalti yaptik ailece tek kelime ile harika ama duydum ki kuzu cevirmede cok guzelmis temmuzda kuzu cevirme yemege gelecegiz bol kazanclar

Cevabımız

: merhaba salih bey gelmeden 1 gün önce telefon açarsanız sizin için muhteşem bir çevirme menüsü ayarlıyabiliriz en yakın zamanda bekliyoruz

16 Haziran 2012 - 18:02

Murat Pabuccuoglu

Yerinizi cok begendikBu sene Agustosda gelmeye düsünüyoruzAlti kisilik bir aileyizYani iki büyük ve dört cocukyatacak yerlerinizde varmiBana cevap yazarsaniz cok memnun olurumsizlere hayirli isler

Cevabımız

: yeni taş evlerimiz yapılıyor hazıranın 15ınde kullanıma gırıcek 6 tane cekımlerımız daha yapılmadıgı ıcın fotograflarını goremıyorsunuz detaylı bilgi ve rezervasyon için tel 0266318111102663181044 05324945152

23 Mayıs 2012 - 18:19

mete temel

mutlu köy çok güzel bir yer

: ilginiz için teşekkürler

12 Mayıs 2012 - 11:43

beril açar

bugün eşimle keşif amaçlı gittiğimiz mutluköyden çok mutlu ayrıldık çünkü nostalji cafeyi keşfettikdoğayla iç içe inanılmaz güzellikte garsonların güleryüzlülüğü ve yapılan hizmetten çok memnun olduk hayvanat bahçesi ve müzeye hayran kaldıko kadar memnun ve güzel duygularla ayrıldık ki kesinlikle yine geleceğiz herkese çok çok teşekkür ederiz

Cevabımız

: bizde sizin gibi ilgili misafirlerimizi en iyi şekilde ağırlamaya devam edicez haziran ayının 15inde konaklama için yapmış olduğumuz 6 tane taş evlerimiz de kullanıma girecek sizi her gelişiniz de şaşırtacağımıza emin olabilirsiniz

28 Nisan 2012 - 23:03

ayselöz

yeriniz çok çok hoşuma gitti arkadaşım anlattı mutlaka ziyeret edicem bol kazançlar

Cevabımız

: teşekürler sizleri ağırlamaktan mutluluk duyarız

16 Şubat 2012 - 17:32

aydın

merhabalar sizin orasını yolumuz sılaya düştü programında görmüştük iki üç kez ve geçen yaz izine gelince kahvaltı yaptık iyi ki öyle bir programa girmişsiniz sizin orayı tanımış olduk bu pazar olay tv de yine özetlerde izledik yolumuz sılaya düştü programında aklıma geldi yazdım iyi ki öyle bir yeriniz var

Cevabımız

: Sitemizde diğer program çekimlerimizde mevcuttur Doğayı bozmadan daha farklılıklarımızda olucak Bizi her ziyaret edişinizde şaşırıcaksınız İlginiz için teşekkürler İyi günler dileriz

3 Ocak 2012 - 21:38

1 2 (3) 4 5 6 7 8

Deftere Yaz

Ad Soyad: Mesaj:
E-posta:
Onay kodu:
25/05/2017 Gün Ortalama:132  Bugün 62 Ziyaret var  Sitede 1 kişi var  IP:54.167.220.36